سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
شهرماخانه ما
شهروند ایرانی ساکن تهران با تخصص وتحصیلات وتجارب کاری در امور مدیریت شهری، با اعتقاد بر حل معضلات شهرمان در سایه سعی وتلاش و همیاری جمعی
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 21
کل بازدید : 316619
کل یادداشتها ها : 128
خبر مایه

موسیقی


< 1 2

                                                                        بسمه تعالی

دوستان سلام

پرسپولیسیهای عزیز بخوانند:

                                           

کاشانی: قطبی پول ما را بدهد و برود
عضو شورای شهر تهران گفت : هنوز استعفای قطبی را به صورت کتبی دریافت نکرده ام؛ اما اگر می خواهد برود، پولی را که از باشگاه دریافت کرده است برگرداند و برود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران گفت: چه اشکالی دارد سرمربی تیم استعفا دهد، ما هم می گوئیم 150 میلیون پول باشگاه را پس بده تا استعفایت را قبول کنیم.

حبیب کاشانی در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر اظهار داشت: افشین قطبی استعفای کتبی تحویل من نداده است؛ اما این موضوع مسئله عجیبی نیست.
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: رئیس جمهور و نخست وزیر مملکت بر اثر بمب گذاری کشته می شوند و هیچ اتفاقی نمی افتد، اکنون چگونه می توانیم استعفای مربی پرسپولیس را عجیب بدانیم.
عضو شورای شهر تهران گفت : هنوز استعفای قطبی را به صورت کتبی دریافت نکرده ام؛ اما اگر می خواهد برود، پولی را که از باشگاه دریافت کرده است برگرداند و برود.

مدیرعامل باشگاه در حالی مقابل خبر تایید نشده استفعای قطبی اینچنین غیر حرفه ای موضع گیری کرده است که در ماه های اخیر اخبار متعددی در خصوص تلاش برخی از اعضای تیم برای کنار زدن افشین قطبی و در دست گرفتن قدرت در کادر فنی منتشر شده است.

  
سانحه برای نخستین ایرباس A380
این نخستین ایرباس A380 است که در خطوط پروازی جهان به خدمت گرفته شده است.
شرکت هوایی سنگاپور ایرلاینز روز جمعه 11 ژانویه اعلام کرد، ایرباس پهن‌پیکر A380 این شرکت از پیست فرودگاه خارج شد و متحمل خساراتی شد.

به گزارش جام جم آنلاین، این نخستین ایرباس A380 است که در خطوط پروازی جهان به خدمت گرفته شده است.

شرکت هوایی سنگاپور ایرلاینز گفت، ایرباس A380 این شرکت با 446 سرنشین پنجشنبه شب قصد پرواز به سوی سیدنی را داشت که هنگام برخاستن از فرودگاه سنگاپور بر اثر سانحه از باند پرواز فرودگاه خارج شد.

استفان فورشا، سخنگوی شرکت سنگاپور ایرلاینز گفت، در این سانحه هیچ یکی از سرنشینان آسیبی ندیده اما هواپیما از ناحیه لاستیک‌ها دچار خسارات جزیی شده و بدنه آن سالم است.
او در مورد علت خروج این هواپیمای غول‌پیکر از پیست توضیحی نداده است.
 

  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ            
           




ابزار وبلاگ